payamgps.com

خرید ضایعات پلاستیکی

شماره تماس:  09124710827  آقای فرهانی

خرید ضایعات پلاستیکی

گونی،کیسه های نایلونی، ظروف یکبار مصرف، پلاستیک های تزریقی، لوله پلیکا و… جزو ضایعات پلاستیکی هستند که به طور وفور در بازار موجود است. تمامی ضایعات پلاستیکی قابلیت بازیافت را دارند اما به طور کلی ضایعات پلاستیکی تنها شامل ظروف یکبار مصرف و سبد میوه نیستند بلکه به هفت گروه تقسیم می شوند که هر کدام طول عمر متفاوتی دارند.  شما می توانید با جمع آوری تمام ضایعات پلاستیکی و گرفتن شماره ۰۹۱۲۴۷۱۰۸۲۷ با پیام ضایعات تماس بگیرد تا به درب منزل شما بیایند و به صورت رایگان آنها را حمل کنند و با بالاترین قیمت از شما خریداری کنند.

انواع ضایعات پلاستیکی

به طور معمول پلاستیک هایی که در ساخت انواع بطری ها، نایلون ها و… استفاده می شوند به هفت گروه تقسیم می شوند. با شناسایی آنها می توانید پلاستیک های قابل بازیافت، کم خطر، خطرناک و… را شناسایی کنید و آنها را جمع آوری و بفروشید.

ضایعات پت

این ضایعات جزو بی خطرترین زباله های پلاستیکی هستند که برای ساخت انواع بطری های روغن، نوشابه و آب معدنی از آن استفاده می شود. pet مخفف پلی اتیلین ترفتالات است که قبلا بعنوان مواد فیبر پلی استر در ساخت صنایع غذایی و نساجی مورد استفاده قرار می گرفت. به دلیل شفافیت بالا، مقاومت در برابر ضربه و همچنین میزان بالای نگهداری گاز و رطوبت در نوشیدنی ها از سال 1980 برای ساخت انواع بطری ها بکار گرفته می شود.

با افزایش روز افزون ضایعات پت بازار خرید آن بالاست و شما می توانید با خرد کردن آنها و تبدیل به پرک پت آنها را به کارخانجات بفروشید تا گرانول پت از آن تولید کنند.

پلاستیک های HDPE

این نوع پلاستیک ها جزو پلاستیک های بی خطر هستند که کدر رنگ هستند و در ساخت انواع ظروف مایع ظرفشویی از آنها استفاده می شود. این دسته از پلاستیک ها برای بازیافت کاملا مناسب هستند و از پلی اتیلن متراکم تشکیل شده اند.

پلاستیک های pvc

از دسته موادی هستند که خیلی راحت بازیافت نمی شوند. و این دسته پلاستیک ها برای ساخت انواع لوله های پلیکا و ساخت بطری های روغن مایع مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل آزاد شدن مواد شیمیایی درون pvc به هنگام گرم شدن این گونه پلاستیک ها نباید در معرض حرارت قرار بگیرند.

حتما توجه داشته باشید که ظروف پلاستیکی از جنس pvc را داخل مایکروور نگذارید.

پلاستیک های LDPE

این نوع ظروف همان کیسه های نایلونی هستند که کاملا بی خطر هستند اما به طور کامل هم غیر قابل بازیافت هستند پس بهتر است برای فروش این ضایعات اقدام نکنید. این نوع پلاستیک ها از جنس پلی اتیلن کم تراکم ساخته می شوند.

پلاستیک های PP

  1. ظروف ماست، ظروف با دهانه گشاد و حتی نی های نوشیدنی جزو این دسته پلاستیک ها هستند که از جنس پلی پروپلین هستند
  2. کاملا بی خطر هستند و جزو دسته ضایعات پلاستیکی هستند که به راحتی قابل بازیافت هستند.

پلاستیک های PS

  1. ظروف یکبار مصرف جزو این دسته پلاستیک ها هستند که به نام پلی استرن ها شناخته می شوند.
  2. این نوع پلاستیک ها با گرم شدن مواد سمی آزاد می کنند.
  3. این دسته از پلاستیک ها جزو بیشترین ضایعات پلاستیکی هستند که مورد بازیافت قرار می گیرند.

پلاستیک های PC

  1. ماده ای که از کیس کامپیوتر گرفته می شود و برای ساخت ظروف غذا بکار برده می شود از این دسته پلاستیک هستند.
  2. استفاده از این جنس پلاستیک برای ساخت ظروف غذا توصیه نمی شود.

کمک به محیط زیست با خرید ضایعات پلاستیکی

با اینکه در چندین کشور اروپایی برای کاهش هزینه بازیافت ضایعات پلاستیکی اقدام به حذف نی نوشیدنی در رستوران ها و فست فود ها کرده اند و حتی در برخی کشورها به جای فروش بطری آب معدنی اقدام به گذاشتن آب سردکن در سطح شهر کرده اند تا ضایعات پلاستیکی کمتر تولید شود اما در کشورهای جهان سوم همچنان شاهد افزایش ضایعات پلاستیکی هستیم. به خاطر همین بهتر است به جای دورانداختن آنها را از دیگر زباله ها سوا کنیم و به بالاترین قیمت به خریداران ضایعات پلاستیکی بفروشیم تا باعث کاهش الودگی محیط زیست شویم.

محصولات ساخته شده از بازیافت ضایعات پلاستیکی

  • تولید روکش سیم
  • ساخت فوم عایق ساختمانی
  • قابلیت ساخت بسته بندی مواد غذایی با گرانواع ضایعات پت
  • قابلیت ساخت انواع چمن های فوتبال، گلف و …
  • ساخت لوازم موسیقی
  • ساخت صندلی های اداری پلاستیکی
  • تولید الیافت از بطری و بکار گرفتن آن در صنعت فرش
  • انجام محصولات هنری با جمع آوری ضایعات پلاستیکی