payamgps.com

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

در صورت شکستن یا گم شدن سوئیچ خودرو و دسته کلید خانه نیاز به کلید سازی شبانه روزی کاملا مشهود می شود. اگر زمان برای شما با ارزش است و می خواهید با کوتاهترین زمان کلید سازی در کنار خود ببینید تهران کلید بهترین گزینه است. کلید سازی تهران کلید از سال 1395 تاسیس شده و با جمع آوری کلید سازان موتور سوار و استقرار آن در مناطق مختلف آماده دریافت سفارش و باز کردن قفل های متفاوت شما را دارد. شما می توانید با تهران کلید تماس بگیرید تا در اسرع وقت اقدام به در آوردن سوئیچ شکسته خودرو  و ساخت سوئیچ یدکی ماشین شما کنند.

افراد سودجو با عنوان کلید سازی و قفل گشایی در تهران در حال سوء استفاده از شما هستند به همین منظور بهتر است از کلیدسازی تهران کلید استفاده کنید. تهران کلید دارای انواع مجوز از سازمان های ذیصلاح است که این اطمینان به شما می دهد تمامی کار ما به صورت قانونی انجام می شود.

خدمات تهران کلید

تهران کلید به دلیل داشتن کلیدسازان موتورسوار در مناطق مختلف تهران نسبت به کلیدسازان محلی هزینه کمتری دارد. تهران کلید به عنوان کلیدسازی شبانه روزی در تهران آمادگی باز کردن انواع قفل منزل، ماشین و گاو صندوق را دارد و در اسرع وقت می تواند اقدام به ساخت سوئیچ یدکی خودروتان کند.

  1. ساخت سوئیچ یدکی خودرو
  2. ساخت ریموت کنترل
  3. باز کردن انواع قفل گاو صندوق
  4. فروش انواع قفل ضد سرقت و ریموت دار
  5. فروش قفل پدال و قفل فرمان
  6. نصب قفل برقی سیزا، قفل الکترونیکی، قفل اثر انگشتی
  7. تعمیر و تعویض مغزی قفل درب خانه و خودرو

مشتریان  VIP :

در صورت استفاده از خدمات ما به صورت دوره ای تهران کلید آمادگی دارد تخفیف های ویژه ای برای این مشتریان در نظر بگیرد. کافیست به موتور سوار ما نام و نام خانوادگی خود را اعلام تا در سامانه خدمات مشتریان ما ثبت گردیده تا از این پس بابت خدمات ما تخفیف ویژه دریافت نمایید.

  • ژانویه 29, 2020
  • Posted By admin

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *